Nowy album "Historia higieny wodą pisana"

Wyjątkowa publikacja branżowa

M. Dzióbkowski - dyr. wydawniczy

Szanowni Państwo,

mądrość łacińskiej sentencji: verba volant scripta manent (słowa ulatują, pismo pozostaje), oparła się wszystkim modom i rewolucjom kulturalnym. Niemal każdego dnia zachłystujemy się możliwościami wirtualnego świata, korzystamy z jego udogodnień i dajemy się prowadzić po meandrach różnych jego aplikacji. Gdy szerokim strumieniem płyną do nas e-booki, można odnieść wrażenie, że po blisko sześciu wiekach od wynalezienia przez Gutenberga ruchomej czcionki i stworzenia pierwszego wydawnictwa książkowego, nadejdzie era likwidacji księgarń i zamykania bibliotek…

Popularność elektronicznych książek, czy stadne zachowania entuzjastów nowoczesności, wcale nie muszą oznaczać kresu dzieł drukowanych.

 

Wydawnictwo Quixi Media, z niesłabnącym powodzeniem działa w branży od ponad 17 lat wydając pozycje prezentujące historię i współczesność kluczowych branż polskiej gospodarki. Bogactwo wiedzy merytorycznej, w tym i historycznej, elastyczność w podejściu do indywidualnych życzeń klientów, a także odpowiednio dobrane ilustracje i możliwość wydań wielojęzycznych, w połączeniu z kunsztem edytorskim sprawiają, że publikacje cieszą się dobrą sławą. Dodatkowo - nie obrażając się na współczesność - każde wydanie książkowe wspierane jest specjalnie opracowanym serwisem internetowym.

 

Rosnące zainteresowanie kolejnymi edycjami albumów umacniają nas w przekonaniu, że warto tę działalność rozwijać, także ku pożytkowi społecznemu. Potwierdzają to prowadzone od lat w wielu krajach, m.in.: Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwecji, Kanadzie, badania porównawcze na temat przyswajania wiedzy za pośrednictwem książek drukowanych i e-booków. Wnioski końcowe badaczy problemu nie pozostawiają cienia wątpliwości, że informacje pochodzące z tradycyjnej książki zostają w głowie dłużej, a sam proces czytania jest głębszy i bardziej angażujący wyobraźnię, niż w przypadku śledzenia tekstu w wersji elektronicznej. Papierowy tekst znacznie silniej wpływa na nasze emocje i zaangażowanie w jego treść, natomiast czytanie e-booków lub treści w Internecie bardziej męczy i podlega rozpraszaniu (podobno co trzy minuty ulegamy pokusie łączenia się z Facebookiem, Instagramem czy pocztą…).

 

Naukowe argumenty na rzecz wyższości książek drukowanych nad ich e-wersjami najwyraźniej przedłużą żywotność słów Monteskiusza: książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek sam dobiera. Można więc – stosunkowo łatwo - znaleźć się w doborowym gronie, wystarczy zamówić u nas opracowanie albumu zatytułowanego: „Historia higieny wodą pisana”.   

 

Zapraszamy do współpracy!

Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny
© Antoni Bochen